ניוזלטר אוגוסט 2024 – לא נותנים לקצא"א לנצח!

חברות וחברים יקרים,

שוב הצלחנו לבלום את קצא"א!

בשבועות האחרונים אנחנו מנהלים קרבות בלימה מול ניסיונות חוזרים ונשנים של גורמים בממשלה ובמשרד ראש הממשלה להעביר הצעת החלטה לביטול מדיניות המשרד להגנת הסביבה ל"אפס תוספת סיכון" במפרץ אילת ולהתיר לקצא"א לשנע נפט ללא הגבלה. 
ביום א' האחרון (11 באוגוסט 2024) שוב הצלחנו בכוחות משותפים לבלום את המחטף המסוכן הזה וכעת אנחנו ממשיכים בכל הכוח להוריד את הסוגיה מסדר היום לצמיתות.
קיץ חם עובר עלינו ולא רק בחוץ ובמי הים. בוועדה להיתרי הזרמה לים, בה חבר גם מנכ"ל "צלול", מור גלבוע, כנציג הארגונים הירוקים, הצלחנו לבלום שוב את בקשת חברת "מקורות" להגדיל את כמות החנקות המוזרמות למפרץ אילת. אנחנו גאים במיוחד בהחלטה זו לאור הממצאים של דוח הניטור הלאומי למפרץ אילת שמראים עד כמה המפרץ רגיש וחשוף לאיומים.
ב-5 בספטמבר 2024 נקיים באשדוד יום עיון מרתק וחשוב – "לאן זורמים מכאן?" המיועד ליחידות סביבתיות ואיגודי ערים לאיכות סביבה. ב- 20 בספטמבר 2024 יתקיים "כנס משפיעים" המיועד לפעילות ופעילים סביבתיים במסגרתו יינתנו כלים והרבה השראה להובלת שינוי סביבתי אפקטיבי. 
בדיוור זה תמצאו עדכונים חשובים על העשייה המשמעותית שאנחנו מובילים. כדי להמשיך ולפעול אנחנו זקוקים לכם. שתפו את הדיוור לחברים ובני משפחה, חפשו אותנו ברשתות החברתיות ועגלו לטובה לצלול. האגורות שלכם יכולות לעשות ים של שינוי!
המשך קיץ שקט ובתקווה לימים טובים וצלולים יותר.
צוות "צלול"